ceturtdiena, 2011. gada 1. septembris

29.treniņš pusmaratonam

Datums: 31/08/2011 (trešdiena)
Nosaukums: 29.treniņš pusmaratonam
Noskrietais: 7km
Ilgums: 55:59
07:59 min/km 7.50 km/h
Pulss: 173

Piezīmes: Sākums: 19:47, 602kcal. 
Vakar sapratu, ka man pietrūkst 6,4km, lai augustā dabūtu 100km/mēnesī nozīmīti :) Nu, ko, principa pēc jāskrien! :)

Bažas gan bija par to, kā nu būs skriet divas dienas pēc kārtas (otrdien 8km, trešdien 7km), bet baaaaaaigi gribējās to simtiņu savākt :) Noskrēju. Jā, kājas jutu vairāk kā citreiz. Uz beigām jau bija totāls nogurums, papēži sāka ķerties pret asfaltu, likās, ka varu pat "uz acīm nolikt" :) Tā kā nebija pieejams vīra telefons ar GPS un no galvas es zinu tikai, kur man ir 5, 6 vai 7km, tad skrēju 7km, lai droši, sevi nemānot, būtu noskrieti 100km augustā :) Brīnumi gan bija ar pulsu - tas nebija uzreiz virs 180 kā pēdējās 2 reizes... tas bija virs 170 tikai. nu, labi. nezinu, kas par iemeslu, bet labi.

Škrobe par to, ka man ļoti patīk skriet pa dambi, bet tur tagad pēdējās reizēs kaut kādas kreisās mušiņas vislaik sejā skrien :( Besī ārā! Cerams, drīz visas nosals :D

Daudz citu skrējēju vispār satiku vakar. Visi gan tādi fiksie izskatās, bet to jau es zinu, ka aiz manis Valmierā paliks tikai tie, kas nenoskries vispār :)

Vakar neaizmirsu uzlikt ortozi celim, jo skaidrs, ka divas dienas pēc kārtas - tas ir liels risks. Ap 20.to minūti sāku just, bet principā es neteiktu, ka sāpēja. Kā jau minēju, muskuļu nogurums bija baiss vakar, pie pašām beigām, kad jāiet caur tuneli... Āāāāā - kāpnes ir EVIL! It sevišķi uz leju :) Pēc treniņa pie ceļa paturēju sasalušu pīrāgu mīklu :D, varbūt tāpēc šodien vispār nekas nesāp :) es jau domāju, ka šodien vispār nepaiešu. bet - nē, izrādās mans organisms kaut ko jau spēj turēt :)

Un lielākie brīnumi man nāca no rīta. Man vispār nesāpēja mugura!!! Varbūt tāpēc, ka tikai 6 stundas gulēju. Varbūt. Bet nesāpēja! :) Kaut iepriekšējā naktī nomocījos diezgan konkrēti. 

Tātad šodien paredzētos 6km neskriešu. Svētdien (vai varbūt sestdien) garākais treniņš pirms Valmieras. 17km. Es zinu, ka to varu. Tikai vēl jāizdomā, kur skriet. Gaidu patiesībā :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru