trešdiena, 2011. gada 31. augusts

28.treniņš pusmaratonam

Datums: 30/08/2011 (otrdiena)
Nosaukums: 28.treniņš pusmaratonam
Noskrietais: 8.5km
Ilgums: 1:08:14
08:01 min/km 7.47 km/h
Pulss: 180

Piezīmes: Sākums: 19:15, 778kcal.
 
Jēij, ar šo skrējienu tiku pie renčika "8". :) Devītniekam gan man vajag vēl 5 skrējienus, tā kā skaidrs, ka to līdz pusmaratonam nepaspēšu savākt, jo garajiem skrējieniem man palicis vienreiz 17km, tad 12km, tad pusmaratons jau klāt! 
Visu laiku vakar lija, tas bija patīkami atvēsinoši. Taču vējš uz dambja gan bija nejauks. Ļoti. Bet nekas vispār nesāpēja :) Es biju aizmirsusi uzlikt ortozi uz ceļa, bet tik un tā nesāpēja. Tas ir forši.
Šodien konstatēju, ka man pietrūkst 6,4km, lai augustā būtu noskriets simtiņš. Pēc grafika man jāskrien rīt 6km, bet rīt jau septembris! Tā kā laikam šodien pēc ārstnieciskās vingrošanas vēl pa tumsu būs jāsaņemas tiem atlikušajiem 6,4km. Nu, tā, principa pēc. Lai būtu 100km augustā :) Es gan nekad neesmu skrējusi divas dienas pēc kārtas, bet jāpamēģina. Nu, laikam. Tad jau vakarā redzēs, vai saņemšos. Vajadzētu :) Principa pēc :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru