otrdiena, 2011. gada 16. augusts

24.treniņš pusmaratonam

Datums: 14/08/2011 (svētdiena)
Nosaukums: 24.treniņš pusmaratonam
Nosrkietais: 11.1km
Ilgums: 1:31:40
08:15 min/km 7.27 km/h
Pulss: 171

Piezīmes: Sākums: 12:41, 967kcal. 

Kā jau katru svētdienu - garākais treniņš ever. Visa pusotra stunda pa lietu. Pat pa negaisu. Bet nelikās vieglāk. Iespējams, ka pa sauli vispār neizturētu, bet nelikās kaut kas īpaši viegls. Vēl joprojām gaidu to maģisko brīdi, kad varēšu teikt, ka skriet ir viegli. Jaunā Millet lietus jaciņa man ļoti patika, kapuci gan ne īpaši gribējās likt, tāda sajūta, ka vislaik traucē. Skrēju bez tās. Un bija forši, svaigi, slapji :) Ap 50.to minūti paņēmu vienu Isostar batoniņu, lai redzētu, kā mans organisms reaģē uz ēdienu slodzes laikā. Nekā nereaģēja. Tas labi. Ūdens man bija līdzi, bet tā kā nebija karsts, īpaši neprasījās. Bet tos 300ml izdzēru. Aptuveni pie stundas sāku just kreisā ceļa ārpusi, ko vairāk vai mazāk turpināju just arī līdz pat treniņa beigām. Un patiesībā pēc tam arī jutu gan tajā dienā (vienu brīdi pat ieklibojos) un arī nākamajā dienā tāds jutīgs tas celis bija. Nav labi. Bet laikam normāli pie tādas slodzes. Varbūt šodien jāizskrien ne pa asfaltu, lai mierīgāk kājām. Es jau cenšos skriet pa asfaltu (it sevišķi garos gabalus), jo Valmierā būs asfalts. Ap 1:12:00 biju nogurusi, pulss bija virs 180, tad izdomāju paiet. Tā bija kļūda. Reāli grūti uzsākt skriešanu tad, ja esmu sākusi iet. Par šito man jau bija aizdomas, ka tā būs. Ka tieši tas varētu būt mans t.s. "klupšanas akmens" sacensībās - kaut kādā brīdī es nevarēšu paskriet, sākšu iet un tad vairs nespēšu savas kājas piespiest skriet. Jā, aizdomas tādas ir. Un šoreiz jau vēl bija tikai 11km. Jānoskrien taču 21,097!!!! Katrā ziņā - dūša nedaudz papēžos.

Šodien atkal 8km jāskrien. Bļin! Aizmirsu vīram paprasīt telefonu ar GPS. :( Es nezinu, kur man ir astoņi kilometri. Es zinu četrus. Būs jāskrien divreiz. Un tas nav aplītis. Sanāks skriet turp -atpakaļ līdz mežam. Divas reizes. Nu, neko. Tāda dzīve. :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru