pirmdiena, 2011. gada 8. augusts

Mūzikas problēmas, bļin.

Vakar galīgi nevarēju sakabināt telefonu ar savu datoru, uz kura ir Ubuntu. Tas mani ļoti, ļoti nokaitināja. Vēl tagad esmu dusmīga. Izdzēsu no telefona visu mūziku, jo gribēju salikt jaunu. Bet jaunu salikt neizdevās. Besī, besī, besī. Nācās ņemt ne savējo I-Podu, jo nevaru skriet bez mūzikas. Labi, protams, ka varu, bet man tas ļoti nepatīk. Un tas svešais I-Pods ar manām Nokia austiņām arī ļoti interesanti sadarbojās - dažas dziesmas vispār sviests totāls - es dzirdu pazīstamus basus, instrumentālo pavadījumu, savukārt balsis tādas čerkstošas, ja vispār dzirdamas :) Tad man bija diezgan interesanta mūzikas stunda ar ne manis izvēlētām dziesmām (klausījos to, kas tur bija jau salikts) un tad vēl briesmīgā kvalitātē. Bet nekas, noskrēju. Un tas jau galvenais. :)

Tagad uzdevums sapārot savu telefonu vismaz ar darba datoru, uz kura Windows. Turam īkšķus, pusdienslaikā pamēģināšu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru