trešdiena, 2011. gada 24. augusts

27.treniņš pusmaratonam

Datums: 23/08/2011 (otrdiena)
Nosaukums: 27.treniņš pusmaratonam
Noskrietais: 8km
Ilgums: 1:03:10
07:53 min/km 7.60 km/h
Pulss: 180

Piezīmes: Sākums: 18:30, 721kcal.
Skrēju pa smilšu/grants ceļu ar krosa kurpēm, garām karjeram un atpakaļ. Stulbi tur bija skriet mežā, ko bija jālavierē starp dubļiem un peļķēm, bet no otras puses bija forši, ka nebija saules. :) 
 
Njā, ar pulsu vakar bija tā NElabi (lai neteiktu, ka ļoti slikti). Tas uzkāpa virs 180 principā jau pirmajās minūtēs un nemaz negribēja atkāpties. Laiks bija tāds silts, bet pa sauli daudz neskrēju... Nezinu, kas bija par iemeslu, bet, nu, skrēju tad arī ar tādu pulsu. Jo ātrums, kā redzams, nebija lielāks tik un tā. Tātad nav tā, ka par ātru skrēju, tāpēc augsts pulss. Labi, cik saprotu, pulss var lēkāt dažādu iemeslu dēļ. 
 
Toties labais tajā visā - celis vispār nesāpēja! :) Skrēju ar ortozi, protams. Šoreiz reāli izskatījos pēc īsta injured runner, jo man bija īsie šorti - tātad ortoze redzama :D Katrā ziņā sajutu to celi ap 6km, bet tās necik nebija sāpes - vienkārši jutu, ka labais celis ir ne tik viegls kā kreisais. That's all! Forši! Pati sajūsmā :)
 
Protams, arī šoreiz skriet nebija viegli. Nekad nav :D Un es to rakstu katru reizi laikam cerībā, ka būs dienas, kad varēšu teikt, ka bija viegli :)

Vēl es skrēju un skaitīju, cik man vēl garie treniņi palikuši. 10km, 17km un 12km. Pēc tam jau Valmieras pusmaratona weekends ir klāt! Galvenais, lai tas celis iztur. Tad es varēšu noskriet.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru